E-Ticaret Sektörüne
Özel Çözümler



















Daha Akıllı ve Verimli
Self Servis Çözümler
Sonitel’in güçlü entegrasyon kabiliyeti sayesinde, mevcut CRM çözümünüzü kolayca çağrı merkezinize entegre edebilir ve müşteri bilgilerini temsilcileriniz ile paylaşabilirsiniz. Müşteri geçmişi ve alışveriş tercihleri gibi kritik bilgilere anında erişim sağlayarak müşteri deneyimini artırabilirsiniz. Sipariş takibi ve iade işlemleri için otomatik kurgular yaratıp çağrı merkezi verimliliğini artırabilirsiniz.
Tüm Operasyonlarınızı Tek Platformda Yönetin
Sonitel’in sesli ve yazılı çağrı merkezi çözümleri, müşteri taleplerine hızlı ve etkili yanıtlar sunmanızı sağlar. Müşterilerinize anında destek verirken, chat çözümlerimiz ile daha detaylı ve kalıcı bir iletişim kurabilirsiniz. Ayrıca, farklı lokasyonlarda konumlanan operasyonlarınızı da tek bir ürünle verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.
Tüm bu hizmetleri tek bir platformda toplamanın sağladığı kolaylıkla, tüm raporlamaları gelişmiş raporlama sayfamızdan takip edebilir ve müşteri deneyimini geliştirecek anketler oluşturabilirsiniz.

