CRM ve çağrı merkezi sistemlerinizle entegre çalışan IVR çözümleriyle müşteri verilerini anlık olarak kullanın. Arayan müşteriyi tanımlayarak, özel mesajlar sunabilir ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sağlayabilirsiniz. Müşteri geçmişiyle uyumlu menü seçenekleri ve otomatik yönlendirmeler sayesinde, her çağrıyı daha verimli ve kişiye özel bir hale getirin. Etkileşimi artırarak müşteri sadakatini güçlendirin.
Müşteri taleplerini sesli yanıt sistemleri ile analiz ederek en uygun birime yönlendirin. Çağrı trafiğinizi verimli yönetin, müşteri deneyimini iyileştirin.
Temsilciye bağlanmadan işlem yapma imkanı sunarak çağrı merkezi maliyetini azaltın. Müşterilerinize 7/24 kesintisiz hizmet verin ve süreçleri hızlandırın.
IVR sisteminizi çağrı merkezi, CRM ve diğer iş uygulamalarınızla entegre edin. Müşteri bilgilerini anında kullanarak kişiselleştirilmiş bir deneyim sunun.
Müşteri memnuniyeti bizim için her şeyden önemli!
Çalışma hayatımı sonlandırma aşamasından sonra, iş arayan değil, firma kurmamda bana yol gösteren, işveren statüsüne geçmeme vesile olan ve bu süreçte çözüm odaklı ekibi ile bana ışık tutan çözüm ortağım. Bu ailenin bir parçası olmaktan gurur duyuyorum.
Clinicexpert hizmet verdiği alanda en yuksek çağı ve görüşme süresi üreten bir şirkettir. Şirketimizin bu başarısının en büyük destekçisi, gelişmiş arama algoritmaları ile sonitel yazılımı olmuştur. Gelişmiş kurgular algoritmalar daha sağlıklı ve min zaman kaybı ile verimliliği üst seviyelere taşımıştır. Teşekkür sonitel ve soniteli bu denli güçlü yapan çalışanları.
Sonitel, hızlı çözüm, güvenilir ve flexible hizmetleri ile fark yaratarak satış, satış sonrası hizmetler, müşteri ilişkileri ve saha ekiplerini de kapsayan departmanlarımızda işimizi kolaylaştıran aynı zamanda katma değer sağlayan bir iş ortağımızdır. Teknik olup ama bir o kadar da iletişimi kuvvetli teknik destek ekipleri de ayrıca takdiri hak ediyorlar.