Manuel olarak değerlendirme yapın veya yapay zeka destekli otomatik analizlerden yararlanın. Kalite yönetim sistemimiz, her çağrıyı belirlenen kriterlere göre değerlendirerek puanlama yapar.
Bu sayede yöneticiler, zaman kaybetmeden performans analizi yapabilir ve iyileştirme süreçlerini hızlandırabilir.
Her çağrıyı inceleyerek temsilcilerinizin güçlü yönlerini ve gelişim alanlarını belirleyin. Geri bildirim mekanizmasını daha etkili hale getirerek ekiplerinizi eğitin ve çağrı merkezi operasyonlarını optimize edin.
Kişiselleştirilmiş eğitim planları oluşturun ve temsilcilerinize sürekli gelişim fırsatı sunun.
Görüntülü destek sayesinde, her müşteriyle birebir etkileşim kurarak marka sadakatini artırın. Gerçek zamanlı ve daha etkili çözümler sunun.
Manuel kalite değerlendirmeleri yapın veya yapay zeka destekli otomatik analizleri kullanarak süreçlerinizi hızlandırın.
Gerçek zamanlı performans takibi ve detaylı raporlamalar ile ekiplerinizin güçlü yönlerini keşfedin ve gelişim fırsatları yaratın.