Operasyonel süreçlerinizi anlık olarak takip edin ve çağrı merkezinizdeki trafik akışını izleyin. Çağrı yoğunluğu, bekleme süreleri, yanıt oranları ve müşteri memnuniyeti gibi kritik verileri anlık olarak görüntüleyin.
Gerçek zamanlı monitoring ile anlık müdahaleler yaparak operasyonel süreçleri optimize edin ve hizmet kalitenizi artırın.
Tüm çağrı verilerini analiz ederek güçlü raporlar oluşturun. Günlük, haftalık ve aylık performans verileriyle çağrı merkezi operasyonlarınızı değerlendirin.
Temsilci performansı, çağrı süreleri, müşteri yanıt oranları ve daha fazlasını içeren detaylı raporlar sayesinde ekip yönetiminizi veri odaklı kararlarla güçlendirin.
Çağrı merkezi operasyonlarınızın performansını belirlediğiniz KPI’lara göre değerlendirin. Ortalama çağrı süresi, ilk çağrıda çözüm oranı ve müşteri memnuniyeti gibi kritik metrikleri takip ederek, iş süreçlerinizi sürekli iyileştirin.
Stratejik kararlarınızı güçlü verilerle destekleyerek çağrı merkezinizi en verimli hale getirin.
Anlık çağrı takibi ile operasyonlarınızdaki yoğunluğu izleyin ve hızlı aksiyon alın. Çağrı merkezi yönetiminizi dinamik hale getirin.
Temsilci performansından çağrı trafiğine kadar tüm verileri detaylı raporlarla analiz edin. Raporlarınızı ihtiyacınıza göre özelleştirin.
Ortalama çağrı süresi, bekleme süresi ve müşteri memnuniyeti gibi KPI’ları takip ederek iş süreçlerinizi sürekli iyileştirin.