Sık Sorulan Sorular

Müşteri Hizmetleri Yazılımını Bulut Üzerinden Kullanabilir miyiz?

Bulut server üzerinden sunduğumuz TeleGo ürünümüzü inceleyebilirsiniz: http://www.sonitel.com.tr/telego

 

IVR Nedir?

IVR(interactive voice response), sizi arayanların, santralınız tarafından doğru kişilere yönlendirilmesini sağlayan, ödeme almak veya mesaj bırakmak gibi işlemleri kurgulayabileceğiniz, bilgi servisi olarak kullanabilme imkanınız olan Sesli Yanıt Sistemidir.

IP Santral – Communication Center Nedir?

Tüm ölçeklerdeki kuruluşlara tümleşik iletişim çözümleri(Fax, IVR vb...) sunan, yüksek güvenlikli, Network üzerinden çalışan telefon sistemidir. Sonitel IP Santral Yazılımı ile tüm çağrılarınızın ses kayıtları, süreleri gibi raporları kolayca alabilirken, Dahili Tanımlamaları, Arama Kuralları, Çağrı Çıkış ve Geliş için seçtiğiniz Numara düzenlemelerini,herhangi bir mühendislik gerekmeden veya talep iletip, sonuç bekleyerek zaman kaybetmeden, Sonitel'in pratik yönetim panelinden değiştirebilirsiniz.

Kampanya kurgusu nedir?

Aramaların hangi numaralardan çıkacağı yada hangi numaralar üzerinden çağrı karşılanacağını, ulaşılamayan yada düşen çağrıları ve bunların tekrar ne zaman aranacağı gibi detayları içeren düzenlemelerdir.

Sonitel Yazılımı ile Hangi Tip Kampanyalar Yapılabilir?

  1. Önemli bilgilerin alınmasına yönelik kurgulayabilir,
  2. Satış kampanyaları(upsell-cross sell) düzenleyebilir
  3. Ürün güncelleme bilgilerinizi müşterilerinize iletebilir,
  4. Spariş/stok/teslimat bilgilerininiz bildirebilir,
  5. Randevu bilgilerinizi iletebilir,
  6. Hatırlatma aramaları yapabilir,
  7. İletişim bilgilerinizi paylaşabilir,
  8. Siyasi yada meslek kuruluşu seçim kampanyaları mesajlarınızı yayınlayabilir,
  9. LCV bildirimleri oluşturabilir,
  10. Collection/yasal takip süreçleri bildirimleri kurabilirsiniz.
  11. Aramalar ile ilgili rapor ekranlarını kullanarak, kampanya performansınızı yakından takip edebilirsiniz.

Sonitel Çağrı Merkezi Yazılımından Hangi Raporlar Alınabilir?

Bir çağrı merkezinde olması gereken tüm detaylar raporlanabilir.

Çağrı kapama kodları, süreleri, sayıları, ortalama görüşme süreleri, çağrı yönleri ve ses kayıtları gibi tüm detaylar raporlanabilir.