Raporlama Çözümleri

Raporlama, özellikle müşteriler olmak üzere birçok kaynaktan toplanan verilerin metinsel (basit metin, tabloları içeren) veya grafiksel (çizelge, diyagram, akım) olarak sunumudur. Raporlama, verileri izleme ve takip etme (gerçek zamanlı ve tarihsel), süreç verimlilik metriklerin tanımı ve tüm düzeylerdeki organizasyonel performansın gözden geçirilmesi için herhangi bir müşteri etkileşim yönetim sisteminin entegre bir bileşenidir.

Sonitel’in raporlama çözümü yüksek hacimde veri alışverişiyle sürekli ilgilenen organizasyonlar için idealdir. 200’den fazla özelleştirilmiş raporlarının yardımıyla verileri, kısa ve detaylı, organize eder ve sunar. Predictive Dialer, ACD, IVR ve Voice Recorder ön entegrasyon taşı ve bırak özelliğiyle tek birleşik arayüzde bileşene özgü raporlar yaratmanızı sağlar. Merkezi veya dağıtılmış bir işgücünüz varsa gerçek zamanlı olmakla birlikte geçmiş verileri de görüntüleyebilirsiniz. Aynı zamanda raporlarınızı okunabilirliği için CSV (Virgülle Ayrılmış) veya XLS (Excel) formatlarına aktarabilirsiniz veya istatistiksel verileri grafiksel formunda görüntüleyebilirsiniz. Filtreler arama parametrelerinizi tanımlamanızı ve ilgili bilgiye hızlı erişmenizi sağlar.

Kullanıcı dostu CRM modüllerinin raporlanmasıyla tamamen entegre olup bu sayede, veri bankasında saklanan bilgilerin hızlı geri erişimine ve güncellenmesine imkan sağlar. Otomatik arşivleme uzun süre görüntülenmeyen raporları CD, bant, NAS, SAN veya harici hard disk’te arşivler ve böylece optimal bellek kullanımını sağlar. Aynı zamanda rutin olarak müşterilere, kalite analistlerine, yöneticilere ve supervisor’lara gönderilecek olan ilgili içerikteki otomatik e-mail şablonlarını tanımlayabilirsiniz.

Size Ne Gibi Avantajlar Sunar?

Kendi raporlarınızı yapılandırın

200’den fazla rapor şablonuyla, raporlama gereksiniminize hangisinin en uygun olduğunu kolaylıkla seçebilirsiniz. Farklı arayüz kontrolleri (drop down menüleri, onay kutuları) kullanarak raporunuzu yapılandırabilir ve birkaç dakika içerisinde bunu yönetime sunmaya hazır hale getirebilirsiniz.

Farklı formatlarda raporları görüntüleme ve indirme, istatistiksel verilerinizi (çağrı oranları, saptama oranları, AMD oranları, agent konuşma süresi vb.) excel, word veya başka bir üçüncü taraf aracında görmek isterseniz, raporunuzu sadece XLS veya CSV formatında kaydederek lokal bellek alanınıza indirebilir veya browser üstünde görüntüleyebilirsiniz.

Gerçek zamanlı ve geçmiş verileri görüntüleyin

Güncel ve geçmiş trendleri karşılaştırabilir ve dünyadaki herhangi bir noktadan verileri analiz edebilirsiniz. Verileri metin formatında olduğu gibi grafiksel olarak da (grafikleri, şablonlar, diyagramlar, UML) görüntüleyebilirsiniz.

Bilgileri hızlıca araştırmak

Sonitel CRM ve veritabanın sıkı entegrasyonu, açılan(drop-down) menüler ve arama alanlarından verileri kolayca çıkartmanıza olanak sağlar. Aynı zamanda raporlama modüllerini birçok üçüncü kişi veritabanları entegre edebilirsiniz.

Multimedya özelliklerini kullanın

Ön tanımlı formatlarda muhtemel alıcılara, müşterilere, yöneticilere, supervisor’lara ve kalite analistlerine gönderilecek olan otomatik e-postalar, fakslar, ve SMS’leri planlayabilirsiniz. Hesap bilgileriyle ilgili olan e-postalar müşterilere rutin olarak gönderilebilir ve günlük, haftalık, aylık, üç aylık veya yıllık bazda performans raporlarını görüntüleyebilirsiniz.

Eski raporlarınızı arşivleyin

Raportör modülünüzü, uzun süre görüntülenmemiş raporları otomatik olarak arayacak ve bunları arşivleyecek şekilde yapılandırabilirsiniz. Zaman ayarlayıcı, raporların rutin olarak arşivlenmesi için aktive edilebilir.

Verilerinizi koruyun

Güçlü güvenlik özellikleriyle gizli ve hassas raporların sadece yönetici, supervisor, IT veya kalite analistleri tarafından erişilmesini sağlar. Agent’larınız, sınırlandırılmış verileri görüntülemeleri için erişim ayarlarını yapılandırmadığınız takdirde müşteriyle ilgili veriyi görüntülemeye yetkili olmayacaktır.