Inbound Call Center

Gelişmiş IVR ve ACD Yazılımı ile Kendi Inbound Çağrı Merkezinize Sahip Olun

Sonitel Inbound Çağrı Merkezi uygulaması, çağrı merkezi işlemlerinizi etkin bir şekilde gerçekleştirmeniz için gereken tüm ACD ve IVR özelliklerini kapsamaktadır. Buna, geleneksel çağrı merkezi altyapısından beklediğiniz tüm gelişmiş özellikler de dahildir: Beceri-esaslı arama yönlendirme, sesli yanıt sistemi, CRM entegrasyonları, ve daha fazlası.

Inbound çağrı merkezi yazılımımız sayesinde, düşük maliyetlerle call center teknolojisinden beklentilerinizin tamamını karşılayabilirsiniz. Sonitel Inbound Call Center, size şu konularda olanak sağlar:

  • Arayan müşteriyi doğru Agent'a bağlama
  • Müşterileriniz deneyimini iyileştirme
  • Diğer iş uygulamalarınızla entegrasyon kolaylığı

Müşterileriniz Aradıklarında Mutlu Olacaklar

Birçok özelliğe sahip Inbound Çağrı Merkezi yazılımımız, masraflarınızı azaltırken müşterilerinizi de memnun etmenize olanak sağlamaktadır. Siz kontaklarınızla konuştukça, Sonitel firmanızın mali durumunu geliştirir.


ACD İle Beceri Esaslı Arama Yönlendirme

Arayanları, doğru öncelik ve doğru sıra ile doğru becerileri olan bir sonraki uygun agent’a yönlendirebilirsiniz. Her Aramayı Daima Doğru Agent'a Yönlendirme Kullanımı kolay çağrı yönlendirme arayüzümüz sayesinde, çağrı merkezi yöneticileri her arayan kişiyle uygun biçimde ilgilenildiğinden emin olabilirler. Arayan kişiler, kuyrukta uzun süre beklediklerinde veya belirli bir agent uzun süre uygun olmadığında voicemail bırakabilirler. Sonitel ACD, arayan kişiler sıradayken, bekleme müziği ve sıra anonsları dinlerken, tahmini bir bekleme zamanı belirleyerek yarıda kesilmiş aramaları azaltmaya yardımcı olabilir. Sonitel ACD aramaları agent’lara dağıtırken, en uzun bekleme süresine sahip ya da en az arama almış agent'a aramayı yönlendirme vb. birçok algoritmayı kullanarak çağrı merkezinizin daha verimli çalışmasını sağlar. Kusursuz ve İstikrarlı Bir Deneyim Sonitel’in ACD & Beceri Esaslı Yönlendirme teknolojisinden faydalanarak, arayan müşterilerinizin beklentilerini karşılayacaksınız, çünkü onlar, şirketinizle bağlantıya geçtikleri andan itibaren kusursuz ve istikrarlı bir deneyimin keyfini çıkarıyor olacaklar. Agent’lara inbound arama trafiği yönlendirdiğinizde iş hedeflerinizin daima dikkate alındığını bilmenin rahatlığını yaşayacaksınız.

IVR ile Self Servis Hizmetleri ve Müşteri Memnuniyeti

Self servis uygulamaları aracılığıyla arayan kişilere eşlik edebilir veya mevcut en iyi agent’ı belirlemek için gerekli olan arayan kişi bilgilerini toplayabilirsiniz. Müşterilerinizi Gelişmiş IVR Self Servis Uygulamaları İle Karşılayın Sonitel IVR yazılımı ile müşterilerinizin veya çalışanlarınızın telefon ile istedikleri bilgilere ulaşabilmelerini, bu bilgiler doğrultusunda işlem yapabilmelerini ve böylece interaktif olarak 7/24 doğru ve hızlı hizmet almalarını sağlayabilirsiniz. Yoğunlukla tekrarlanan işlemlerinizde, insan gücü yerine self servis IVR sistemlerini kullanarak, verimliliği ve müşteri memnuniyetini artırabilir ve maliyetlerinizi önemli ölçüde düşürebilirsiniz. Sonitel IVR, ek personel alımına gerek kalmadan iş süreçlerini geniş bir alanda gerçekleştirebilmenin en iyi yoludur. Örneğin; rezervasyon, bilet satış, bilgi hattı, sipariş girişi, öğrenci not durumları, ders programları, alo randevu, tüketici danışma hatları gibi birçok alanda telefonu güçlü bir iş aracı haline getirmektedir. Müşteri memnuniyetini arttırın Sonitel’in IVR teknolojisini kullanarak, arayanlarınız için self-servis seçenekleri temin edebilir ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. Müşterileriniz şirketinizle bağlantıya geçtikleri andan itibaren kusursuz ve istikrarlı bir deneyimin keyfini çıkarıyor olacaklardır. Agent’larınız, parmak uçlarındaki önemli ve güncel müşteri bilgileri sayesinde, daha üretken olacaklardır. Bu da, çağrı merkezinizin işlem masrafını azaltacaktır.

TEST ÜRÜN EKLE

ÜRÜN EKLE ÜRÜN EKLE ÜRÜN EKLE    ÜRÜN EKLE