Blended Call Center

Birinci Sınıf Bir Çağrı Merkezi İçin İhtiyacınız Olan Herşey

Sonitel blended çağrı merkezi yazılım paketi, kompleks bir çağrı merkezi işlemini etkin bir şekilde gerçekleştirmeniz için gereken her şeyi temin etmek üzere, inbound ve outbound çağrı merkezi ürünlerimizi bir araya getirmektedir. Kusursuz işlemler ve gerçek manada kompleks bir ortam sunan dayanıklı çağrı merkezi yönetim araçlarımız, diğer yazılım sağlayıcıları arasında benzersizdir.

Blended çağrı merkezi yazılım paketimiz sayesinde, düşük maliyetlerle call center teknolojisinden beklentilerinizin tamamını karşılayabilirsiniz. Sonitel Blended Call Center, size şu konularda olanak sağlar:

  • Inbound ve Outbound agent'larla verimliliği arttırma
  • Tüm işlemlerinizde başarıyı ölçme
  • Inbound arama sonuçlarını oubound kampanylarla birleştirme

Çağrı Merkeziniz İçin Tüm Özellikler Birarada

İhtiyacınız olan tüm özellikleri birarada sunan blended call center yazılımı, çağrı merkezinizle istikrarlı bir deneyim yaşamanızı sağlayarak müşterilerinizi şaşırtmanıza olanak sağlamaktadır. Sonitel sayesinde, inbound ve outbound işlemlerinizi birleştireceksiniz.


ACD İle Beceri Esaslı Arama Yönlendirme

Arayanları, doğru öncelik ve doğru sıra ile doğru becerileri olan bir sonraki uygun agent’a yönlendirebilirsiniz. Her Aramayı Daima Doğru Agent'a Yönlendirme Kullanımı kolay çağrı yönlendirme arayüzümüz sayesinde, çağrı merkezi yöneticileri her arayan kişiyle uygun biçimde ilgilenildiğinden emin olabilirler. Arayan kişiler, kuyrukta uzun süre beklediklerinde veya belirli bir agent uzun süre uygun olmadığında voicemail bırakabilirler. Sonitel ACD, arayan kişiler sıradayken, bekleme müziği ve sıra anonsları dinlerken, tahmini bir bekleme zamanı belirleyerek yarıda kesilmiş aramaları azaltmaya yardımcı olabilir. Sonitel ACD aramaları agent’lara dağıtırken, en uzun bekleme süresine sahip ya da en az arama almış agent'a aramayı yönlendirme vb. birçok algoritmayı kullanarak çağrı merkezinizin daha verimli çalışmasını sağlar. Kusursuz ve İstikrarlı Bir Deneyim Sonitel’in ACD & Beceri Esaslı Yönlendirme teknolojisinden faydalanarak, arayan müşterilerinizin beklentilerini karşılayacaksınız, çünkü onlar, şirketinizle bağlantıya geçtikleri andan itibaren kusursuz ve istikrarlı bir deneyimin keyfini çıkarıyor olacaklar. Agent’lara inbound arama trafiği yönlendirdiğinizde iş hedeflerinizin daima dikkate alındığını bilmenin rahatlığını yaşayacaksınız.