ACD İle Beceri Esaslı Arama Yönlendirme

Arayanları, doğru öncelik ve doğru sıra ile doğru becerileri olan bir sonraki uygun agent’a yönlendirebilirsiniz.

Her Aramayı Daima Doğru Agent'a Yönlendirme

Kullanımı kolay çağrı yönlendirme arayüzümüz sayesinde, çağrı merkezi yöneticileri her arayan kişiyle uygun biçimde ilgilenildiğinden emin olabilirler. Arayan kişiler, kuyrukta uzun süre beklediklerinde veya belirli bir agent uzun süre uygun olmadığında voicemail bırakabilirler. Sonitel ACD, arayan kişiler sıradayken, bekleme müziği ve sıra anonsları dinlerken, tahmini bir bekleme zamanı belirleyerek yarıda kesilmiş aramaları azaltmaya yardımcı olabilir. Sonitel ACD aramaları agent’lara dağıtırken, en uzun bekleme süresine sahip ya da en az arama almış agent'a aramayı yönlendirme vb. birçok algoritmayı kullanarak çağrı merkezinizin daha verimli çalışmasını sağlar.

Kusursuz ve İstikrarlı Bir Deneyim

Sonitel’in ACD & Beceri Esaslı Yönlendirme teknolojisinden faydalanarak, arayan müşterilerinizin beklentilerini karşılayacaksınız, çünkü onlar, şirketinizle bağlantıya geçtikleri andan itibaren kusursuz ve istikrarlı bir deneyimin keyfini çıkarıyor olacaklar. Agent’lara inbound arama trafiği yönlendirdiğinizde iş hedeflerinizin daima dikkate alındığını bilmenin rahatlığını yaşayacaksınız.